Obchodní podmínky

1. Úvod
Tyto všeobecné nákupní a reklamační podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě naší firmy www.official.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího "OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o." a kupujícího "zákazníka".

Kontakt na prodávajícího:
OFFICIAL ELECTRONIC s.r.o., Jateční 810, PSČ 760 01, Zlín, Email.: info@official.cz, Telefon: +420 576 774 552.



2. Objednání zboží
Maloobchodní prodej probíhá bez registrace zákazníků! Kupující vloží do košíku vybrané zboží a přidá si ho jej do košíku. Potom vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle potvrzovacím tlačítkem. Zasláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínky a souhlasí s nimi. Zákazník je informován o průběhu zpracování jeho objednávky.

U některých objednávek provádíme jejich telefonické ověření, proto doporučujeme do objednávkového formuláře uvést telefonní číslo, na které se dá v obvyklém čase dovolat či nechat vzkaz. Pokud nebude možné ani opakovaně provést ověření, budeme objednávku požadovat za neplatnou.



3. Expedice a platba zboží
Objednávky expedujeme obvykle následující pracovní den po obdržení objednávky, po odeslání zásilky kupující obdrží zprávu s informací o odeslání zboží. Místem dodání je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Zboží lze zaplatit a vyzvednout osobně na adrese prodejny naší společnosti OFFICIAL ELECTRONIC s.r.o., Jateční 810, PSČ 760 01, Zlín. Zboží také zasíláme Českou poštou a přepravní společností PPL. Platbu za zboží lze provést předem převodem na bankovní účet, platební kartou přes platební bránu ČSOB, uhrazením dobírky při převzetí zboží či hotově nebo platební kartou při osobním převzetí na prodejně. Ceník za tyto služby naleznete tady.

Pokud při přebírání zásilky zjistíte její poškození, v žádném případě ji nepřebírejte a jako důvod nepřevzetí uveďte poškození. Za doručení bez poškození je odpovědný přepravce. Balík nám bude vrácen a po kontrole nepoškození zboží Vám ho zašleme znovu. Vlastnické právo na zboží přechází na Kupujícího jeho převzetím pod podmínkou jeho zaplacení.

Na dodání objednaného zboží je stanovena lhůta 30 dnů, pokud se prodávající a zákazník nedohodnou jinak. Tato dohoda nemůže být telefonická, osobní, ale musí o tom být veden záznam (email, dopis). Dodá-li prodávající následně zboží pozdě, může spotřebitel odstoupit od smlouvy, jestliže prodávající nesplní svou povinnost v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu poskytl zákazník.



4. Technické údaje a záruční podmínky
Všechny technické údaje a některé fotografie zboží nabízeného k prodeji jsou převzaty od výrobců, kteří si vyhrazují právo na drobné technické či rozměrové odchylky. Záruční doba je dva roky ode dne převzetí zboží.

V případě výskytu vady v záruční době nás před odesláním reklamovaného zboží kontaktujte e-mailem , kde Vám poradíme jak nejlépe postupovat. Zboží odešlete řádně zabalené na naši adresu (ne dobírkou). Neohlášené zásilky nebo zásilky na dobírky nebudou přebrány a vrací se zpět. Reklamované zboží vždy pošlete s kopií originálního dokladu o jeho zakoupení nejlépe v původním obalu, popř. jiném podobném obalu chránícím zboží před poškozením. Podrobný reklamační řád najdete tady.

Záruka se vztahuje na vady materiálu nebo poruchu funkčnosti zaviněné výrobcem, nikoliv na opotřebení způsobené běžným používáním. Upozorňujeme, že u reklamovaného zboží, které nebude posouzeno jako záruční vada, mohou být po kupujícím požadovány náklady spojené s řešením reklamace (doprava k výrobci, test zkušebny apod.). U neopravitelných závad Vám bude po dohodě zasláno nové zboží nebo vráceny peníze včetně poštovného.



5. Vrácení zboží
V souladu se zákonem č. 367/2000 má spotřebitel (soukromá osoba, nikoliv tedy s IČO) možnost bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. K využití této možnosti je třeba splnit podmínku, že zboží musí být vráceno v takovém stavu, aby mohlo být znovu nabídnuto k prodeji jako nové. Musí být tedy kompletní, nepoškozené, bez známek používání a v původním nepoškozeném obalu.
V takovém případě nás před odesláním zboží kontaktujte e-mailem , kde Vám poradíme, jak nejlépe postupovat. Zboží odešlete řádně zabalené na naši adresu (ne dobírkou). Neohlášené zásilky nebo zásilky na dobírky nebudou přebrány a vrátí se zpět. Zboží vždy pošlete s kopií originálního dokladu a po překontrolování splnění výše uvedených podmínek Vám bude zaslána částka po odečtení nákladů na poštovné zpět na Vámi uvedený bankovní účet.



6. Registrace do našeho elektronického obchodu
Registrací do našeho internetového obchodu získáváte řadu výhod. Můžete sledovat stav Vašich objednávek, nemusíte opakovaně vyplňovat registrační údaje při objednávce a můžete si svůj profil editovat. Vidíte skladovou dostupnost jednotlivých produktů (skladové dostupnosti maloobchodních skladů jsou však pouze informativní). Registraci nového zákazníka lze provést zde, pokud jste zapomněli přihlašovací údaje, můžete si je zaslat znova prostředníctvím formuláře Zapomněli jste heslo?, použitím emailové adresy, zadané při registraci. Veškeré údaje, které nám jsou poskytnuty tímto způsobem jsou nadále zpracovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů dle bodu 7 těchto obchodních podmínek.



7. Ochrana osobních údajů a bezpečnost dat
V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů se zavazujeme, že všechny Vámi poskytnuté údaje budou použity pouze k realizaci Vaší objednávky a že tyto údaje nebudou poskytnuty třetí osobě. Podrobněji zde.



8. Všeobecná ustanovení
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat kupujícímu objednané zboží. Tyto obchodní podmínky jsou závazná pro obě strany a platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání objednávky kupujícím.